Пошук статті
|
|||
Кількість користувачів Сьогодні : 20 КількістьЗа місяць : 1104 статей : 1008 |
Презентація книги
Презентація книги – перше знайомство з книгою, яка щойно вийшла з друку; інформаційний чи рекламний інструмент видавництв, бібліотек, книготорговельних організацій, засіб бібліотечної роботи з користувачами та громадськістю, спрямований на розширення кола комунікаційних каналів, формування і підтримку позитивного іміджу закладу із залученням думок і оцінок фахівців. В окремих випадках можлива П. к., що вийшла з друку давно, проте зберігає свою актуальність чи є ново віднайденою, раритетом, з нагоди певної ювілейної дати, вшанування пам’яті автора тощо. П. к. проводиться у бібліотеках, видавництвах, книгарнях, на книжкових ярмарках, виставках, наукових конференціях та інших заходах, інколи із залученням ЗМІ. П. к., як одна із форм соціокультурної діяльності, увійшла до практики українських бібліотек порівняно недавно, на рубежі 20-21 ст. Її проведення часто пов’язане із зацікавленістю автора(ів) книги і видавництва в успішній комерційній реалізації нового видання та в донесенні до громадськості ідей і знань, що містяться у книзі. У такому випадку вони, зазвичай, виступають ініціаторами і співорганізаторами П. к. На П. к. запрошуються як автор(и) книги, так і причетні до її створення: художник-оформлювач, автори передмови, післямови, коментарів, редактори, консультанти, спонсори та ін. На П. к. можливе застосування слайдів та спецефектів (слайд-шоу), різних мультимедійних пристроїв. Бібліотека дбає про те, щоб у П. к. взяли участь компетентні користувачі та фахівці з питань, що розкриваються у книзі. П. к. може супроводжуватися виставкою-продажем, автограф-сесією, невеличким концертом. Проведення П. к. у бібліотеках сприяє підвищенню соціального статусу і іміджу закладів, їх впливу в суспільстві, розширенню рамок бібліотечно-бібліографічного спілкування, урізноманітненню бібліотечного середовища, залученню до книгозбірень нових користувачів, слугує рекламуванню книгозбірень. Ефективність проведення П. к. залежить також від рівня висвітлення заходу у ЗМІ.
Джерела
Мартынова, Р. Ю. Методологические основы презентации как вида речевой деятельности / Р. Ю. Мартынова ; Южноукр. нац. пед. ун-т им. К. Д. Ушинского, Ин-т методов обучения иностран. языкам НАПН Украины. – Одесса, 2012. – 99 с.; Презентація книги М. Чорнописького «Імпербільшовизм і його боговождь у гротескному світі Володимира Самійленка» [Відеозапис, 1 диск]. – [Київ : б. в.], 2014. |
||